7 دلیل مهم برای داشتن لینکدین فعال

در دنیایی که هنجارهای تجاری در حال تغییر است، یک سایت شبکه اجتماعی مانند لینکدین می‌تواند به شما کمک کند نه تنها از آخرین پیشرفت‌های صنعت به روز بمانید، بلکه بهتر با افراد در صنعت خود ارتباط برقرار کنید. اما چگونه یک کسب و کار کوچک می‌تواند از این منبع استفاده کند؟ در ادامه دلایل اهمیت لینکدین مارکتینگ برای کسب‌وکار را خواهیم خواند.

لینکدین چیست؟

لینکدین یک سایت شبکه اجتماعی است که به طور خاص برای جامعه تجاری طراحی شده است. هدف این سایت این است که اعضای ثبت نام شده بتوانند، شبکه‌هایی از افرادی را که می‌شناسند و به آن‌ها اعتماد دارند ایجاد کنند. همچنین منبع خوبی برای یافتن شغل، تحقیق در شرکت‌ها و دریافت اخبار در مورد صنعت و ارتباطات تجاری است. اگر صفحه LinkedIn مناسبی داشته باشید، بهتر می‌توانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

برای موفقیت در لینکدین چه چیزی لازم است؟

برای شروع، باید ببینید که سازمان شما چه مزایایی از ارتباط با افراد مناسب می‌تواند به دست آورد. پس از انجام این کار، وقت آن است که روی ایجاد محتوای با کیفیت در سراسر شبکه خود سرمایه گذاری کنید. قبل از اینکه برند شروع به دیدن اعداد خاصی کند، زمان می‌برد، اما همه کار سخت ارزش آن را دارد زیرا می تواند هزینه فرصت را افزایش دهد، ریسک را کاهش می دهد و بر تعامل تمرکز می‌کند که در نهایت چیزی است که برای هر پلتفرم رسانه اجتماعی به آن نیاز دارید. اگر تولید محتوای حرفه‌ای و دقیق برای شما اهمیت دارد، به دپارتمان «تولید محتوای شبکه اجتماعی ویکست» سر بزنید.

چگونه برندها می توانند از لینکدین برای اهداف بازاریابی استفاده کنند؟

یکی از مهمترین شبکه‌های اجتماعی در جهان LinkedIn است. بسیاری از مردم از این سایت برای ایجاد حرفه خود، یافتن کار و ایجاد ارتباط استفاده می کنند. این به طور فزاینده‌ای به مکانی برای کسب‌وکار شما تبدیل شده است تا ارتباط برقرار کرده و به صنایع جدید نفوذ کند. کسب‌وکارها می‌توانند از لینکدین برای اهداف بازاریابی استفاده کنند اما باید فکر شده و دقیق عمل کنند. جدای از مزایای فراوان «حمایت از برند»، دسترسی و محبوبیت افراد برجسته شما در LinkedIn افزایش خواهد یافت. داشتن نام تجاری شما در لینکدین کمکی نمی کند مگر اینکه فعال باشید و با مشتریان آینده خود درگیر باشید.در ادامه با دلایلی که شما را به داشتن LinkedIn فعال ترغیب می‌کند آشنا خواهیم شد.

  • دلیل اول

لینکدین برای شرکت شما مهم است زیرا می‌تواند مکانی باشد برای کارکنان شما تا خود را به عنوان اعضای کارکنان شرکت بشناسند. آن‌ها می توانند به شرکتی که در آن کار می کنند افتخار کنند. آنها می توانند اطلاعات مربوط به شرکت را به اشتراک بگذارند و دوباره به اشتراک بگذارند که باعث ایجاد آگاهی از برند می شود. آن‌ها ممکن است در صنایع مختلف یا مکان‌هایی ارتباط داشته باشند که شما عموماً درباره آن‌ها نمی‌دانید یا تمایل به پرسیدن آن‌ها دارید. با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد خود، پروژه خود و شرکتی که برای آن کار می کنند، کارمندان شما می توانند آگاهی بیشتری از شرکت در LinkedIn به دست آورند، زیرا در نهایت، این یک سایت شبکه است.

  • دلیل دوم

با داشتن لینکدین شما می توانید کسب و کار خود را در دنیای حرفه‌ای به نمایش بگذارید. بدون اینکه در مورد اطلاعاتی که به اشتراک می‌گذارید و بازار هدف خود نگران باشید. به همین دلیل است که LinkedIn بیشتر توسط شرکت‌های B2B استفاده می‌شود، زیرا حرفه‌ای بودن آن در فضا و کمتر نیاز به فروش برای اهداف مصرف‌گرایی است. بسیاری از شرکت های تجاری برای مصرف کننده از فیس بوک و اینستاگرام برای هدف قرار دادن مخاطبان خود استفاده می کنند. با این حال، وقتی صحبت از شرکت‌های B2B می‌شود، به احتمال زیاد می‌خواهند افراد حرفه‌ای را هدف قرار دهند و تمایل دارند از فیس‌بوک برای تجارت استفاده نکنند. LinkedIn می تواند آن پلتفرم اشتراک گذاری را برای حرفه ای ها ارائه دهد که فیس بوک یا اینستاگرام برای B2C انجام می دهند.

  • دلیل سوم

لینکدین مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن مطالعات موردی و پروژه‌های مهم است. ممکن است بپرسید چرا؟ خوب، وقتی این مطالعات موردی و پروژه‌ها را به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید با «تگ کردن» افراد و شرکت‌ها در پست‌ها یا مقاله‌ها، کسانی را که در کنار آنها کار کرده‌اید به نمایش بگذارید. با گنجاندن افرادی که در کنار آنها کار کرده‌اید، می‌توانید کار خود را به مخاطبان بیشتری نشان دهید، جایی که مردم می‌توانند علاقه نشان دهند و از آثاری که خلق می‌کنید آگاه‌تر شوند.

  • دلیل چهارم

لینکدین مکانی عالی برای شرکت شما است زیرا پلتفرم دیگری است که می توانید اطلاعاتی را که ممکن است در وب سایت واقعی شما نباشد به اشتراک بگذارید. همانطور که می‌دانیم، یک وب‌سایت بیشتر به نقطه‌نظر می‌رسد. نشان دادن خدماتی که ارائه می دهید، “درباره ما”، چه کسی برای شرکت کار می کند و… جایی برای “لمس شخصی” باقی نمی گذارد. در LinkedIn شرکت خود، می‌توانید لحظات شخصی‌تری مانند یک عکس تیمی، مراسم اهدای جوایز، بازنشستگی کارکنان و… را به اشتراک بگذارید. جهت اطلاع از خدمت «استراتژی محتوا و کمپین ویکست» کلیک کنید.

  • دلیل پنجم

با لینکدین می‌توانید اطلاعاتی را که قبلاً در وب سایت خود دارید به اشتراک بگذارید. بنابراین، آنچه که ممکن است به مدت سه سال در وبلاگ شرکت خود داشته باشید، می‌تواند تغییر کاربری داده و در LinkedIn به اشتراک گذاشته شود. می‌توان آن را به‌عنوان یک مقاله، به‌عنوان جریانی از پست‌ها به اشتراک گذاشت یا حتی می‌توانید آن را با اتصالات خود به اشتراک بگذارید.

  • دلیل ششم

می‌توانید موقعیت‌های شغلی شرکت خود را در لینکدین فهرست کنید و در همین راستا، افراد جدید جذب کنید. به عنوان مثال، اگر به اشتراک بگذارید که یکی از کارکنان شما 30 سال با شرکت کار می کند، نشان می دهد که شرکت برای کار کردن خوب است و به کارکنان خود اهمیت می‌دهد. این‌ها ویژگی های کوچکی هستند که افراد هنگام برنامه‌ریزی برای پیوستن به یک شرکت به آنها توجه می‌کنند.

  • دلیل هفتم

لینکدین مکانی عالی برای افراد است تا اطلاعات سریع و ساده‌ای در مورد شرکت شما پیدا کنند. با LinkedIn می‌توانید ببینید که واقعاً چند نفر در یک شرکت کار می‌کنند. با نگاهی ساده به افرادی که در شرکت کار می‌کنند، می‌توانید ببینید که چه نوع نقش‌هایی در شرکت وجود دارد.

حضور در شبکه‌های اجتماعی به تنهایی نمی‌تواند برندو کسب‌و‌کار شما را به نمایش بگذارد، بلکه نیازمند استراتژِی، تقویم محتوایی و تولید محتوای مناسب است. جهت اطلاع از خدمات ویکست کلیک کنید.

فهرست