درباره MediaCast
یکی از خلاهای موجود در بازار محتوایی در کشور، مبحث کنترل پروژه است. از آنجایی که غالب تولیدکنندگان حوزه محتوا، قشر هنرمند جامعه بوده و کمتر به مفاهیم کنترل پروژه آشنا هستند، نیاز به ابزاری که در آن بتوان مدیریت پروژههای محتوایی را بدون آگاهی کامل از دانش کنترل پروژه جلو برد، بیش از پیش احساس میشود.
به دیگر بیان، تولیدکنندگان محتوا نیازمند ابزارهایی هستند که فرایندهای کنترل پروژه را برایشان سادهسازی کرده و دید خوبی از روند پروژه به آنها بدهد. تیم مدیاکست با ایجاد سامانههایی برای کنترل پروژه ایجاد گردید و در فاز اول بر ایجاد یک بازار محتوایی برای اتصال تولیدکنندگان محتوا به مدیران پروژههای محتوایی خاصه در سینما و تلویزیون تمرکز کرده است.