درباره نیمفاصله
نیمفاصله استارتاپ تولید محتوای دیجیتال، با تمرکز بر بستر شبکههای اجتماعی و وبسایتهاست. تولید محتوا در نیمفاصله از مرحله تعیین استراتژی محتوا بر اساس شخصیت برند و پرسونای مخاطبانش، شروع شده و تا انتشار آن پیش میرود اما تمام نمیشود. چرا که این آغاز چرخه محتواست و تازه بعد از نشر و دریافت بازخوردها و آنالیز دادههاست که میتوان هدفمندتر عمل کرد و به تولید محتوای متناسب با علاقهمندی مخاطبان پرداخت.
هدف نیمفاصله کمک به کسبوکارها در جهت رساندن پیامشان به مخاطب هدف است و برای گمنشدن این پیام در میان هزاران پیامی که هر فرد روزانه با آنها سروکار دارد و درگیرشدن هرچه بیشتر افراد، از شیوه روایتگری یا قصهپردازی استفاده میکند. قصههایی جذاب و خواندنی که قهرمانانش خود مخاطبان هستند.
اگر میخواهید از طریق محتوا خودتان را از رقبایتان متمایز کنید، نیمفاصله در فاصله درستی از کسبوکار شما قرار میگیرد. با نیمفاصله نه هزینههای استخدام نیروی ثابت تولید محتوا را متحمل میشوید و نه دردسر کار با فریلنسرها را میکشید. با این کار تمرکزتان را بر نقاط اصلی کسبوکار خود حفظ میکنید و در عین حال هر وقت که بخواهید، نیمفاصله در کنارتان است.
ویژگیهای نیمفاصله
- روایت خلاقانه
- تمرکز نیمفاصله بر روی تولید محتوایی روایی است که بتواند ذهن مخاطب را درگیر خودش کند. بنابراین، در نیمفاصله متن استاندارد، لحن مناسب و چگونگی بیان از اهمیت ویژهای برخوردار است.
- همراهی صادقانه
- نیمفاصله یک دانای کل نیست؛ بلکه همراهی است که قصد دارد تا روایت هر برندی را به درستی در ذهن مخاطبش ماندگار کند. در این راه بنای نیمفاصله بر گفتگوی صادقانه است؛ گفتگویی بر مبنای اعتماد و شنیدن متقابل میان خودش و کارفرما.
- وسواس عامدانه
- نیمفاصله در تمامی مراحل تهیه محتوا، از تعیین استراتژی محتوا تا تولید و انتشار آن، وسواس زیادی را به خرج میدهد تا بهترین کیفیت در سریعترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

