تلاش برای بهتر دیدهشدن شما
اگر کسبوکاری هستید که برای دیدهشدن و مهمتر از آن چگونه دیدهشدن خود اهمیت قائلید، ویکست میتواند شما را یاری دهد. تیمهای مختلفی در ویکست در تلاشند تا به کسبوکار شما کمک کنند تا «بهتر و موثرتر دیده شوید». این «دیدهشدن» به معنای برقراری ارتباط با ذینفعان خود خاصه مشتریان و بعد از آن، انتقال پیامی درست و ماندگار به آنهاست. منظور از «بهتر و موثرتر دیدهشدن شما» نیز این است که تلاش میکنیم تا با هزینهای کمتر، ارتباطی موثرتر و ماندگارتر را با ذینفعانتان ایجاد کنید. در ویکست از صفر تا صد خدمات محتوایی ارائه میشود.




تدوین استراتژی: چه مسیری منجر به هدف میشود
در بسیاری از مواقع، کسبوکارها در انتخاب مسیر برای تدوین و اجرای برنامههای بازاریابی خود دچار سردرگمیاند؛ یا بدتر از آن، از اساس نمیدانند که باید از تبلیغات برند خود به چه هدفی برسند. به همین دلیل، ویکست از ابتدای مسیر با شماست. در گام اول، کار با جلسهای آغاز میشود که در آن خلاصه کاملی از صورت مساله یک کسبوکار دریافت میشود. در این جلسات میکوشیم تا با کمک هم، صورت مساله را شفاف کنیم تا بتوانیم بهترین پاسخ را برای آن پیدا کنیم. بهترین پاسخ یعنی استراتژیای که در آن با صرف کمترین هزینه، بیشترین دستیابی به هدف میسر شود.
برندینگ: بگذاریم نمادها با ناخودآگاه ذهن مخاطب صحبت کنند!
نام برند، نشانتجاری شما، شعار شرکت، کارت ویزیت و مواردی اینچنینی همچون بستهبندی برند شماست که قرار است تا مخاطب بیرونی از آن طریق شما را بشناسد. برای همین ما در ویکست میکوشیم تا در کنار شما تلاش کنیم که این شناخت به بهترین نحو صورت بگیرد؛ حال چه نیاز به ساخت یک هویت جدید باشد و چه بازطراحی آنچیزی که در حال حاضر وجود دارد. در تمامی این مراحل تیمهای حرفهای برندینگ در کنار شما هستند.




تدوین و اجرای کمپین: خود را در سبد ذهنی مخاطباتان حک کنید!
یکی از مهمترین خدمات ویکست برای کسبوکارها، تدوین و اجرای کمپینهای ۳۶۰ درجه است که بتواند جایگاه یک برند را در سبد ذهنی مخاطبانش تثبیت کند. مزیت اصلی ویکست برای تدوین و پیادهسازی این کمپینها در این است که تمامی تیمهای مرتبط با یک کمپین ۳۶۰ اعم از فضای آفلاین (تیزرهای تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات محیطی، کنفرانس خبری و …) و فضای آنلاین (مثل بنر کلیکی، تبلیغات Native، کمپین دیجیتال و …) در ویکست وجود دارند و لذا در تمامی این فضاها یک پیغام محوری از یک برند در ذهن مخاطب حک خواهد شد.
دیجیتال مارکتینگ
در تب و تاب شبکههای اجتماعی و درگاههای دیجیتال، حضور هر برندی در این فضا میتواند تاثیری مستقیم روی تمامی ابعاد کسبوکاریش داشته باشد؛ حال اگر این حضور به درستی طراحی شده باشد این تاثیر مثبت است اما در غیر این صورت ممکن است حضور، حتی منجر به تعطیلی آن برند شود. در ویکست تیمهای مرتبط با دیجیتال مارکتینگ، میکوشند تا فضای یک برند را تحلیل کرده و جایگاهش را در فضای دیجیتال ترسیم کنند. سپس این جایگاه از طریق برنامههای عملی تثبیت میشود.




تولید محتوا
طراحی و تدوین استراتژی، خود را در تولید محتوا نمایان میکند. به دیگر بیان اگر در مرحله تولید، ظرائفی رعایت نشود، تولید یک محتوا میتواند به جای ارزشمند کردن یک برند، آن را نابود کند. لذا در ویکست تیمهای کامل تولید اعم از کپیرایترها، تیمهای تولید تصویری، گرافیستها، پادکسترها، عکاسان، تیزرسازان و … در کنار تیمهای طراحی تلاش میکنند تا استراتژیها را به دقیقترین وضع ممکن، به مرحله تولید برسانند.
اسپانسرشیپ و حضور در رسانهها
اخذ مرجعیت از سوی مخاطبان، یکی از مهمترین اقداماتی است که هر برندی آن را از آن خود کند، برنده بازی رقابت است. معمولا تبدیل یک برند به برندی صاحب اعتبار از طریق حضور در رسانهها و پخششدن اخبار آن انجام میشود. بیش از ۲ دهه حضور فعال در رسانهها باعث شده تا ویکست بتواند این تجربه را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

