استراتژی محتوا و کمپین

استراتژیست‌های با تجربه و حرفه‌ای در «ویکست»، با آگاهی از نیاز‌های مشتری و در نظر گرفتن مخاطب هدف و همچنین تحلیل بازار و بررسی موشکافانه محصول یا خدمت هر برند، جهت برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبانش، به طراحی استراتژی محتوایی و همچنین طراحی کمپین‌های تبلیغاتی می‌پردازند.

استراتژی محتوایی برای یک برند و یا در طراحی یک کمپین، نقشه‌ راهی برای ارتباط موثر با ذی‌نفعان هر برند و در راس آن مشتریان آن است که باعث پایداری مزیت‌های رقابتی آن  برند می‌شود. با قدم برداشتن در مسیر «استراتژی محتوا»، هر برند می‌تواند جایگاه خود را در سبد ذهنی مخاطب تقویت کرده و باعث شود تا چارچوب دقیقی برای تولید و توزیع محتوا ایجاد شود.

در صورت عدم تدوین استراتژی محتوایی، به دو دلیل عمده هزینه‌های بازاریابی برای هر برند افزایش می‌یابد: اول آنکه در مرحله تولید محتوا، تولیدکنندگان دچار سردرگمی شده و تولیدات هر برند (به عنوان پیام‌هایی که به دیگران مخابره می‌کند) به لحاظ مفهومی پراکنده خواهد شد که همین موضوع باعث می‌شود تا مخاطب با تعداد زیادی پیام متفاوت از سمت برند مواجه شود و این یعنی تصویر ثابتی از برند در ذهنش شکل نگیرد. علاوه بر این، در مرحله توزیع محتوا نیز همین سردرگمی وجود خواهد داشت و پیام برند لزوماً در زمان درست به دست مخاطب هدفش نخواهد رسید و هزینه تبلیغات به هدر خواهد رفت.

در همین راستا «دپارتمان استراتژی محتوا و کمپین ویکست» می‌کوشد تا ضمن تعریف این استراتژی‌ها، برند را در مسیر درستی به سمت هدف اصلیش برده و در این راه هزینه‌های بازاریابی را به حداقل برساند. ضمنا در مرحله بعد از طراحی استراتژی محتوایی نیز «ویکست» به عنوان مجری در کنار شما خواهد بود.

خدمات دپارتمان استراتژی محتوا و کمپین:

  • تدوین استراتژی محتوایی برند
  • طراحی و اجرای کمپین‌
  • برنامه‌ریزی و خرید رسانه برای اجرای کمپین
فهرست