در استاپ‌موشن خمیری کمپین «عیدی 100 میلیونی دیجی‌کالا» 1500 فریم عکس در دو هفته استفاده شده است. ایده‌پردازی، سناریو، ساخت دکور، نورپردازی و تدوین این کار توسط تیم استاپ‌موشن و ساخت موسیقی توسط دپارتمان موسیقی ویکست انجام شده است.

پروژه‌های دیگر:

طراحی و ساخت دکور ششمین یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران

تولید محتوای پیج اینستاگرام “هلی‌تاک”

تولید محتوای پیج اینستاگرام “هژیر تک”

پخش زنده کنسرت آنلاین کودکان

پشت‌صحنه مجمع کانون مجریان رسانه‌های تصویری
موشن‌گرافیک تبریک نوروزی
فهرست