در استاپ‌موشن خمیری کمپین «عیدی 100 میلیونی دیجی‌کالا» 1500 فریم عکس در دو هفته استفاده شده است. ایده‌پردازی، سناریو، ساخت دکور، نورپردازی و تدوین این کار توسط تیم استاپ‌موشن و ساخت موسیقی توسط دپارتمان موسیقی ویکست انجام شده است.

پروژه‌های دیگر:

تصویری از اشکان شادکامی و سارا عقابی در مسابقه آشمز

رقابت خوشمزه “مسابقه آشمز”

نمونه تولید محتوای سایت «تریپ»

استاپ‌موشن محصولات غذایی “طبیعت”

تولید محتوای پیج اینستاگرام “هژیر تک”

پشت‌صحنه مجمع کانون مجریان رسانه‌های تصویری
موشن‌گرافیک تبریک نوروزی
فهرست