در استاپ‌موشن خمیری کمپین «عیدی 100 میلیونی دیجی‌کالا» 1500 فریم عکس در دو هفته استفاده شده است. ایده‌پردازی، سناریو، ساخت دکور، نورپردازی و تدوین این کار توسط تیم استاپ‌موشن و ساخت موسیقی توسط دپارتمان موسیقی ویکست انجام شده است.

پروژه‌های دیگر:

تیزر کمپین «وسپا بلوبانک»

طراحی و برگزاری قرعه‌کشی برندهای بزرگ

طراحی و ساخت مجموعه لوگوموشن‌های برندهای مختلف

تولید محتوای پیج اینستاگرام “هژیر تک”

پشت‌صحنه مجمع کانون مجریان رسانه‌های تصویری
موشن‌گرافیک تبریک نوروزی
فهرست