در استاپ‌موشن خمیری کمپین «عیدی 100 میلیونی دیجی‌کالا» 1500 فریم عکس در دو هفته استفاده شده است. ایده‌پردازی، سناریو، ساخت دکور، نورپردازی و تدوین این کار توسط تیم استاپ‌موشن و ساخت موسیقی توسط دپارتمان موسیقی ویکست انجام شده است.

پروژه‌های دیگر:

دکور برنامه تلویزیونی مولن‌روژ

موشن‌گرافیک صرافی آنلاین «نوبیتکس»

موشن‌گرافیک «اتوماسیون بازاریابی اینترک»

گفت‌و‌گوی ویژه مستند «کاپیتان من» با حضور بهرام رادان

پشت‌صحنه مجمع کانون مجریان رسانه‌های تصویری
موشن‌گرافیک تبریک نوروزی
فهرست