در استاپ‌موشن خمیری کمپین «عیدی 100 میلیونی دیجی‌کالا» 1500 فریم عکس در دو هفته استفاده شده است. ایده‌پردازی، سناریو، ساخت دکور، نورپردازی و تدوین این کار توسط تیم استاپ‌موشن و ساخت موسیقی توسط دپارتمان موسیقی ویکست انجام شده است.

پروژه‌های دیگر:

فصل پنجم تا‌ک‌شوی “مولن‌روژ” با حضور بازیگران تئاتر و سینما

پشت صحنه قرعه‌کشی آنلاین برند «عطاویچ»

تیزر استاپ‌موشن جت‌پز دیجیکالا جت

تلویزیون اینترنتی کیش‌اینوکس در رویداد Kishinvex

پشت‌صحنه مجمع کانون مجریان رسانه‌های تصویری
موشن‌گرافیک تبریک نوروزی
فهرست