در استاپ‌موشن خمیری کمپین «عیدی 100 میلیونی دیجی‌کالا» 1500 فریم عکس در دو هفته استفاده شده است. ایده‌پردازی، سناریو، ساخت دکور، نورپردازی و تدوین این کار توسط تیم استاپ‌موشن و ساخت موسیقی توسط دپارتمان موسیقی ویکست انجام شده است.

پروژه‌های دیگر:

ویژه برنامه‌ شب یلدای «نسیمیشو»

دکور غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی فیتور 2022

پخش زنده کنسرت آنلاین کودکان

پشت صحنه برنامه «فوتبال 360» با اجرای عادل فردوسی‌پور

پشت‌صحنه مجمع کانون مجریان رسانه‌های تصویری
موشن‌گرافیک تبریک نوروزی
فهرست