در استاپ‌موشن خمیری کمپین «عیدی 100 میلیونی دیجی‌کالا» 1500 فریم عکس در دو هفته استفاده شده است. ایده‌پردازی، سناریو، ساخت دکور، نورپردازی و تدوین این کار توسط تیم استاپ‌موشن و ساخت موسیقی توسط دپارتمان موسیقی ویکست انجام شده است.

پروژه‌های دیگر:

تیزر تبلیغاتی دیجی‌استایل

تلویزیون اینترنتی کیش‌اینوکس در رویداد Kishinvex

تیزر تبلیغاتی “بیمه بازار”

تیزر تبلیغاتی کمپین “به مدرسه بر می‌گردیم” دیجیکالا

پشت‌صحنه مجمع کانون مجریان رسانه‌های تصویری
موشن‌گرافیک تبریک نوروزی
فهرست